Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,014 ste bezoeker
  • archief

waterfiets

Posted by tuuruyttenhove op juli 3, 2008

De toestand van de Gentse fietsen is schrijnend. Fietsen worden gestolen, achtergelaten, vernield. 
En de kasseien helpen ook niet een beetje.

Na gisteren een begroeide fiets, vandaag een bewaterde fiets uit de oude doos.

2 Reacties to “waterfiets”

  1. sarah said

    Sinds mijn fiets me achtervolgd is naar Gent, betreuren zowel hij als ik zijn gezondheidstoestand.
    Fietsen hebben het hard te verduren in Gent… kasseien zijn de sluipende vijanden.
    Toch blijf ik mijn fiets heel trouw en steun ik hem in deze harde tijden.
    Mijn zwarte omafiets is een stukje memoire aan het tijdperk in het nederlandse fietsparadijs.
    Ode aan de Gentse fietsen…

  2. aha, een nieuwe fotowordpresser :o) welkom! mooie foto trouwens, beter en pakkender dan de vorige!

Geef een reactie

 
