Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,004 ste bezoeker
  • archief

fotograaf gezocht

Posted by tuuruyttenhove op juli 30, 2008

ik heb voor morgen een fotograaf nodig in het gentse.

we zoeken iemand die een repetitie van een dansvoorstelling (met doven) kan fotograferen met het oog op misschien een affichefoto te vinden. Ik kan zelf niet want ik doe mee.

dit tegen een kleine betaling (wij zijn een beginnende vzw)

gelieve te mailen naar tuuruyttenhove@gmail.com en dan antwoord ik je asap

2 Reacties to “fotograaf gezocht”

  1. sebastien said

    Ah die Tuur, de koffieboer hier.
    Als blijkt dat je geen kandidaten hebt, vrijwillig ik mijn ‘oh zo kostbare’ tijd graag voor je op, u know me.
    sebastien
    Geniet en leef!

  2. oh dedzu – je hebt al iemand.
    zeg Tuur, mag ik ook gewoon afkomen om foto’s te maken?
    Als je er niets op tegen hebt, mag je me steeds een email sturen met uur en adres. Ik zal niet te veel in de weg lopen van de andere :o)

Geef een reactie

 
