Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,004 ste bezoeker
  • archief

Tuur vs. coupure

Posted by tuuruyttenhove op juli 30, 2008

Twee jaar geleden beloofde ik stijn dat ik dwars door brugge ging lopen.
Mezelf kennende wist ik ook wel dat dat er niet van zou komen.

Ook vorig jaar was er van een looppas geen sprake.

Maar vandaag liep tuur een goede 4,5 kilometer in 22 minuten.

Ben best een beetje trots. Maar verdorie, deed dat effe pijn.

6 Reacties to “Tuur vs. coupure”

  1. Lore said

    Lieve Tuur,
    Ook jij kan soms héél erg sportief zijn!
    Proficiat met jouw sportieve prestatie van de dag!

    Kus

    Lore

  2. Stijn said

    Tuurke jong, 4.5 kilometer in 22 minuten is straf! Meer zelf, dat is stukken sneller dan mij. Voel ik toch een dwars-door-brugge-2009 deelname naderen? 🙂

  3. tuuruyttenhove said

    meende da
    da leek helemaal niet zo snel

    je voelt MISSCHIEN goed

  4. Stijn said

    Ik liep gisteren 15 kilometer in een kleine 100 minuten. Serieus op ’t gemak, maar dan nog, vergelijk maar eens met jouw snelheid 🙂

  5. Sarah said

    Amaai Tuur, wat goed zeg!

    de ‘kietjes’ zullen wel wat pijn doen zeker?

    Ik reserveer alvast een plekje bij dwars-door-Brugge…
    Als toeschouwer dan 😉

  6. tuur said

    de kietjes van mee maar mijn scheenbenen doen om 1 of andere reden pijn

Geef een reactie

 
