Tuur’s blog

  • u bent de

    • 17,992 ste bezoeker
  • archief

tuur vs coupure 2 (of de grote link post)

Posted by tuuruyttenhove op augustus 10, 2008

Gister een magische avond beleefd op benenwerk met Lore en haar vent. Zalig gelindyhopt op de tonen van heerlijke jazzjes. En wat was onze Lady Linn met haar magische 7 weer een spectacel. Maar na wat biertjes zwelt die buik toch wat op (of heb ik dat erafgedanst(ach wat zijn er toch idioten op de wereld)) en dus werd het nog eens tijd om het monster genaamd coupure te temmen.

Mijn hart ging tekeer als na een hevige erotische ervaring. Op mijn oren boenkten de chemische broertjes.
Ik zou toch graag eens een foto van mijn hoofd zien terwijl ik aan het lopen ben. Misschien een ideetje voor Artur.

De tijd was compleet hetzelfde maar deze maal niet gestopt om te wandelen. Gewoon doorgelopen.

Zou 14,7 kilometer me dan toch wel eens lukken?

Toen ik thuiskwam heb ik na het stretchen even gerelaxt met Paul Anka (zie hieronder) en ben ik naar mijn slaapkamer gefietst.

Vruchtbaar weekend!

2 Reacties to “tuur vs coupure 2 (of de grote link post)”

  1. sebastien said

    Dus, dezelfde tijd, maar deze keer niet gewandeld… Volgende sprint meer succes 🙂 Maar toch weer een proficiat waard!

  2. Stijn said

    Educatief hoogstaand artikel met een twist, me likes it :P!

Geef een reactie

 
