Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,005 ste bezoeker
  • archief

alles nieuw vanuit het verre amsterdam

Posted by tuuruyttenhove op september 7, 2008

even een berichtje vanuit amsterdam. ( verdomde qwerty toetsenborden)

nieuws 1: mijn facebookvrienden weten het ondertussen al. Ik heb een lief.

nieuws 2: f#ck de d300, de d700 en zelf de d3.

dit is mijn nieuwe camera; 79euro aan plastiek en metaa; met een glazen lensje en een opschuifbaar kijkglaasje onder de noemer fisheye 2

(klik op de foto voor meer info)

net zo benieuwd naar de resultaten als ik? maandag steek ik mijn eerste rolletje binnen. spannend.

be free. rock en roll and shoot like you never shot before

2 Reacties to “alles nieuw vanuit het verre amsterdam”

  1. sebastien said

    Woehoe, analoog rules! šŸ™‚

  2. Stijn said

    Zo’n graaf toestelletje, maat! Ik hoop dat het resultaat barslecht is, anders schaaf ik me ook zo’n gadget aan… šŸ˜€

Geef een reactie

 
