Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,005 ste bezoeker
  • archief

zwartwitvisseogen en het gewacht

Posted by tuuruyttenhove op oktober 3, 2008

flat tire:

Orangen:

Striped monkeyface:

The madam and me:

triangle:

het gewacht:

het wachten vreet me op
alle auto’s die doen stop
vlak voor mijn deur
vanonder mijn oksels komt de eerste geur

het is verdorie wachten
misschien kan een tukje pijnen verzachten
“Op wat wacht je?”: vraag je verwonderd

Wel schat op mijn gister bestelde d300

3 Reacties to “zwartwitvisseogen en het gewacht”

  1. Stijn said

    Man, al dat lomo-plezier!!! Ik kreeg vandaag mijn bestelling van 15 120mm rolletjes in de bus, ik “schiet” in actie! (let op het leuke en dubbelzinnige woordgebruik daar :P)

  2. Sarah said

    jullie freaks!!!

  3. tuur said

    spreek voor jezelf he meisje!
    ebde gij al eens gekeken met wat gij vrijt! 🙂

Geef een reactie

 
