Tuur’s blog

  • u bent de

    • 17,992 ste bezoeker
  • archief

het gewacht

Posted by tuuruyttenhove op oktober 4, 2008

is dat normaal?

is dat normaal dat ik ’s nachts lig te woelen omdat ik vrees dat ik de camera zal scheef lopen.

dat hij ergens bij een of andere vieze buurman terecht die niet weet waar ik woon en de camera dan maar voor hemzelf houdt.

ik geloof wel in de goede bedoelingen van cameranu maar is het omdat mijn neef zijn camera na enkele weken al werd ontvreemd dat ik vrees dat de mijne ook zal verdwijnen.

ach ik heb hem nog niet eens, dat lekker zwart schatje van me.

voelen mannen met een postorderbruid zich ook zo?

Eén reactie to “het gewacht”

  1. Sébastien said

    Nee, maar zwarte schatjes zijn blijkbaar populair bij de uyttenhoves… :-s

Geef een reactie

 
