Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,005 ste bezoeker
  • archief

neen he

Posted by tuuruyttenhove op oktober 6, 2008

Hij is toegekomen. Helaas net op een moment waarbij hier niemand thuis was.

Dus ik bellen:

-Kun je heb vandaag nog eens opnieuw aanbieden?
*Nee meneer, dat gaat niet, maar morgenvroeg word hij opnieuw aangeboden.
-Maar meneer dan is hier niemand thuis.
*Ja dan kun je hem morgen komen halen.
-Kan dat vandaag niet.
*Jawel hoor, rond 7 in aalter.
-In AALTER?
*Ja, das een kwartiertje rijden
-Ach meneer maak daar eens gauw een uurtje van. Ik kom met de fiets
*Met de FIETS?
-Jawel meneer, lekker sportief.
*Ok, tot vanavond dan
-Tot vanavond meneer.
*Freak
-Wat?
*tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

2 Reacties to “neen he”

  1. Wouter said

    Hilarisch! 😀
    Maar moest ik in jouw plaats zijn zou ik toch eens vies kijken 🙂

  2. Joris said

    Bedankt voor de koe! Ze staat…

    Groeten aan Seba

    (Joris, die je niet kent, ik ken je ook niet 🙂

Geef een reactie

 
