Tuur’s blog

  • u bent de

    • 17,992 ste bezoeker
  • archief

it’s not a coincidence

Posted by tuuruyttenhove op oktober 13, 2008

Donderdagavond voor mijn vertrek richting Kiev (verslag volgt) fotos gemaakt van de try-out voorstelling “it’s not a coincidence”.

it’s not a coincidence dat ik fotos daar heb gemaakt want de choreografe is mijn vriendin Sarah.

hier enkele fotootjes.

Omdat het er meerdere zijn heb ik ze hier in klein formaat gezet. Je kunt ze in het groot zien door erop te klikken.

Geef me deze keer maar lekker veel commentaren want dit is een tak van de fotografie waar ik wel in door wil gaan.

4 Reacties to “it’s not a coincidence”

  1. Sébastien said

    Allez ik zal het topje afbijten, op mijn manier. De titels van je foto’s zijn nog blijven plakken je bourgoyenavontuur.

  2. Stijn said

    De 12, 21, 23 en 38 is mijn top-4. Dat diepe zwart in je foto’s trekt me wel enorm aan… Meer van dat 🙂

  3. Artur said

    Int kort: Zeer goed!

  4. Mooie reeks Tuur.
    Het licht zit steeds goed.
    Meer commentaar of tips kan ik je niet geven vermits ik hier zelf geen ervaring in heb!
    Alvast succes in deze tak! 😉

Geef een reactie

 
