Tuur’s blog

  • u bent de

    • 17,992 ste bezoeker
  • archief

lichtelijk gesatureerd

Posted by tuuruyttenhove op oktober 17, 2008

Het is uitverkoop vandaag! 2 Posts op een dag.

Een experimentje van me. Niet echt zwartwit maar gewoon een lichtelijke kleurfoto. In de  vuilbak of toch leuk?

En ja, ik vind koeien leuke beesten.

2 Reacties to “lichtelijk gesatureerd”

  1. Sébastien said

    Ik ben er ook wel voor te vinden, met zo’n kleurtoon.

  2. Sébastien said

    Ik ben er ook wel voor te vinden, met zo’n kleurtoon. Maak je foto’s misschien ietsje korter online. Ik moet fullscreen gaan en manueel centreren om alles tot zijn recht te laten komen. Opnieuw, mooie koe!

Geef een reactie

 
