Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,005 ste bezoeker
  • archief

tristesse

Posted by tuuruyttenhove op oktober 29, 2008

een zelfportret.

Kritische zelf vind het maar zozo maar komt dit door mijn looks of door de foto?

Scherpstellen is overigens erg moeilijk als je zelf voor de camera moet staan maar allez ik post hem toch en verwacht kritieken.

De titel komt trouwens van het feit dat ik vind dat ik altijd betraande oogjes lijk te hebben.

4 Reacties to “tristesse”

  1. Artur said

    Goed zo! Met de 50mm?

  2. tuuruyttenhove said

    met de 50mm op f8 zodat ik er zeker ergens scherp opstond en geflitst op de muur aan de andere kant van de kamer

  3. Artur said

    slim gedaan

  4. tuuruyttenhove said

    wat verwacht je van een slimme jongeman :-s

Geef een reactie

 
