Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,005 ste bezoeker
  • archief

De pater familias

Posted by tuuruyttenhove op november 7, 2008

Hier nog een fotootje uit dezelfde reeks als “broere”.

Nu echter “vadere”.

pa-8775

3 Reacties to “De pater familias”

  1. Deze keer geen commentaar op de titel, :-). Ik heb precies de indruk dat er meer saturatie en scherptediepte mag zijn.

  2. Karim said

    Ik heb ook die indruk. Vooral het niet scherpe rechter oog is jammer, vind ik.

  3. tuur said

    ik probeer hem nog eens voor de camera te krijgen. Ik leg de nadruk op proberen. want makkelijk gaat het niet.
    het is op f1.8, das dus iets te klein van scherptediepte

Geef een reactie

 
