Tuur’s blog

  • u bent de

    • 17,992 ste bezoeker
  • archief

geschenkenbeurs

Posted by tuuruyttenhove op november 24, 2008

2fotootjes vanaf de geschenkenbeurs in de beurshallen in brugge
cadeautjes voor iedereen!

cadeaubeurs-9433

hollebollebakker (2500iso trouwens)

cadeaubeurs-9436

6 Reacties to “geschenkenbeurs”

  1. Pieter said

    hollebollebakker,
    Goe gedaan..

    Ik denk dat die mijheer zijn foto ook wel zou willen.

  2. Sébastien said

    goed gezien, ik mis enkel wat context (in het beeld e :-))

  3. tuuruyttenhove said

    dus meer omgeving bedoel je?

  4. treiner said

    is het zerkje om zo mee te nemen, of wil ik het even voor u laten inpakken

  5. Sébastien said

    ja, een soort van establishing shot. btw 2500 iso, op welke snelheid?

  6. tuuruyttenhove said

    @sébastien: 1/1000
    ok, ik geef het toe, ik was het vergeten. meneer de bakker had het enige lichtpunt in de hele ruimte

    @pieter: moest ik weten wie het was, ik stuurde hem mijn foto op.

    @treiner: bedankt hé, pakske make

Geef een reactie

 
