Tuur’s blog

  • u bent de

    • 17,992 ste bezoeker
  • archief

bevend handje

Posted by tuuruyttenhove op november 27, 2008

Michiel Hendryckx sprak er zondag nog over in “de bende van Wim“.
De angst om te fotograferen. (leuk om dat eens te mogen horen van een grote vent)

Wel, de dag ervoor had ik niets anders meegemaakt.

Het ging ongeveer als volgt:

Locatie: Fnac Brugge
Tijdstip: 16u50, Na het optreden van Hannelore Bedert. (hierna HB genoemd)

Gesprek:(in licht overdreven vorm)

Uw held(hierna UH): Mevrouw Bedert, zou ik een, euh euh, portretje mogen maken
HB: Zeg maar Hannelore hoor, waar wil je me hebben.
UH: Daar is wel goed.
HB: Ik kijk wel altijd kwaad op de foto.
UH: Dat is goed, dat zorgt voor extra drama op de foto
UH zijn hersenpan(hierna UHZH): Goed zo Tuur, nog zo een opmerking en tis pasen
HB: *gniffel*
D300:Klak
HB: Ik had net mijn ogen dicht zeker
UH: Ge moet 1/100 van een seconde uw ogen openhouden en ajajaj
UHZH:Ja, maakt haar belachelijk! Schitterend, kerel
HB: Ik ben goed met timing (lachend)
UH: Nog eentje
D300: klak
UH: Zo, dankuwel
HB: Oe, ist al gedaan.
UH:Euh, ja
HB: Ok saluutjes he

allez een lang verhaal kort.
Trots dat ik het heb durven vragen maar volgende keer iets beter voorbereiden zeker (en minder zenuwachtig!!!!!!)

de Foto’s (minder trots op want je ziet redelijk duidelijk het beven van mijn hand)

oogjes dicht

hbedert-9517

oogjes open

hbedert-9518

ps. dank aan Hannelore voor het geduld en de concertfotos zijn voor morgen of later vandaag

5 Reacties to “bevend handje”

  1. Stijn said

    Hehe, dát had ik nu es live willen mee maken zie! (ferm madam, desalniettemin 🙂

  2. Sébastien said

    Dramatiek kan altijd wat verder uitgemolken worden, stel ik zowaar vast… 🙂
    – “Waar wil je me hebben?”
    – “Op uw buik natuurlijk, wat een domme vraag stel je me nu?”
    Enjoy!

  3. Karim said

    toch wel chapeau hoor, springen en leren vliegen…

  4. treiner said

    anderen doen er soms uren over om mensen zo dromerig te laten kijken

  5. […] moest ik hen ook vraag voor een fotootje. Dit was al eens minder goed afgelopen met de fotos van Hannelore Bedert. Maar wie niet waagt niet wint en dus hier is hij […]

Geef een reactie

 
