Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,005 ste bezoeker
  • archief

concertfoto’s Hannelore Bedert

Posted by tuuruyttenhove op november 28, 2008

Ik beef minder bij concertfoto’s, zo blijkt.
Dit zijn foto’s van het concert van de straffe madam van de foto’s van gisteren.

Een zalig concert daar in de fnac maar een zeer vlakke belichting.
Ik ben wel tevreden over de foto’s. Of zij ook tevreden is hoop ik via haar te weten te komen (de mail is onderweg)

1

hbedert-9473

2
hbedert-9492

3
hbedert-9502

4

hbedert-95051

5

hbedert-9508

3 Reacties to “concertfoto’s Hannelore Bedert”

  1. Sébastien said

    Hello,
    het is veel ’t zelfde, ik denk dat het sterker is als je enkel de laatste plaatst, die schreeuwt om aandacht en emotie.

  2. Jill said

    Hoi!

    Haha, ik zat naast jullie in de fnac toen je die foto’s nam! Wat een toeval, want blijkbaar ken je m’n zus (Emmy) en ze linkte me naar je foto’s! Stiekem wel geweldig!

  3. tuuruyttenhove said

    @seba: ik vind 1 en 2 ook zeker iets toevoegen aan de reeks, over 3 en 4 kan ik je mening wel verstaan

    @Jill: ik vond al dat je me bekend voorkwam. wat vond je ervan? en van de foto’s?

Geef een reactie

 
