Tuur’s blog

  • u bent de

    • 17,992 ste bezoeker
  • archief

een gedichtje en een foto

Posted by tuuruyttenhove op december 10, 2008

Beide uit de oude doos.

Ik weet het, weeral de oude doos, maar dat been houdt me nog steeds binnen de deuren.

rainy-8306

en dan nu een poëtisch moment (dit stond ook al op mijn allereerste blog)

Ik verzin bestaande woorden
en fluister die luidop voor.
Ik pen ze in de open lucht
en strijk er langs met open oor.

Af en toe ontsnapt een zin
en valt binnen in je oog.
Je denkt: was dit een zin?
Of was het tuur die daar nu vloog?

Eén reactie to “een gedichtje en een foto”

  1. ysabje said

    leuk!

Geef een reactie

 
