Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,014 ste bezoeker
  • archief

Pitié!

Posted by tuuruyttenhove op december 11, 2008

Vandaag, wel eigenlijk gister maar toch, zag ik de mooiste voorstelling uit mijn ganse leventje.

Toen de voorstelling gedaan was heeft het toch een 15-tal minuten geduurd eer ik terug kon ademen en stoppen met huilen

Mensen, grijp de kans en zie Pitié! van Les ballets C de la B.

5 Reacties to “Pitié!”

  1. Stijn said

    Nu maak je me wel vreet curieus…

  2. tuuruyttenhove said

    en dat is meer dan terecht.
    hou 31 januari vrij want dan zijn ze in het Brugse concertgebouw te zien.

  3. Els said

    da was inderdaad een voorstelling waarna er enkel een “jawadde-dadde” uitkomt, zonder meer.

    blij dat ik het stuk en jouw persoonlijke ervaring van zo dichtbij mocht beleven!

  4. Lore said

    Wel Tuut,
    Nu ben ik ook nieuwsgierig.
    Ik denk dat ik die 31e januari es aankruis in mijn agenda!
    x

  5. Stijn said

    Dju, écht jammer dat ik niet vrij ben 31 januari…

Geef een reactie

 
