Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,005 ste bezoeker
  • archief

Buurman

Posted by tuuruyttenhove op januari 25, 2009

Zaterdag stonden twee der buurmannen in de fnac om hun cd te promoten.
De cd is een machtig staaltje beeldige muziek. Zo ook hun optreden.

Natuurlijk moest ik hen ook vragen voor een fotootje.
Dit was al eens minder goed afgelopen met de fotos van Hannelore Bedert.
Maar wie niet waagt niet wint en dus hier is hij dan.

buurman-1

Stiekem ben ik wel een beetje trots op mezelf. Ik had een foto voor ogen en heb daar ongeveer naar gestreefd.
Heb aanwijzingen gegeven en het lukte me aardig.
Ik stond ook al niet meer te trillen. (zou het dan enkel komen door vrouwelijk schoon?)(Beste mannen van buurman, jullie zijn ook schoon hoor!)

hier heb je nog een youtubefilmpje van Buurman in de laatste show

Eén reactie to “Buurman”

  1. sebauytt said

    aaaaaah dat is buurman… van ‘rocky komt’ zalig nummer. ‘k Peis dat ik straks die cd ga halen.
    Ik dacht al buurman, zo ziet je buurman er toch niet uit…

Geef een reactie

»
 
