Tuur’s blog

  • u bent de

    • 17,992 ste bezoeker
  • archief

buurman in de snuffel

Posted by tuuruyttenhove op februari 9, 2009

Zaterdag tryde buurman out in de snuffel in Brugge, die scone.

Mooi optreden, kl*tebelichting.
4 Rode spotjes die dan ook nog eens lekker werden gedimt gedurende het halve optreden.

Vrijdag staan ze in de AB, kan helaas niet gaan, moet les geven. Geen probleem, dat is ook een toffe bende.
Maar moesten de mannen van buurman mij ergens op een persplaatsje kunnen krijgen in de AB zeg ik de les af (ge weet nooit dat ze het lezen)(sorry leerlingetjes van mij, die haka maken we dan wel een andere keer af)

Dus lang verhaal kort.

Hier de fotos:

buurmansnuffel-1

buurmansnuffel-2

buurmansnuffel-3

buurmansnuffel-5

buurmansnuffel-6

buurmansnuffel-71

buurmansnuffel-4

commentaren zijn welkom!

2 Reacties to “buurman in de snuffel”

  1. Stijn said

    Doe mij maar de buurmansnuffel-3.jpg en buurmansnuffel-6.jpg. De andere zijn helaas niet zo scherp…

  2. frederik said

    zeer schone foto’s van de buurmannen ondanks de lichtjes die ik niet volop benut had
    kun je dees eens doorsturen?

Geef een reactie

 
