Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,004 ste bezoeker
  • archief

hoe Ze me ziet

Posted by tuuruyttenhove op maart 4, 2009

Mijn vriendin,

zo ziet ze me.

ik-11
copyright: Sarah Bostoen

8 Reacties to “hoe Ze me ziet”

  1. Karim said

    wijze foto, iets bewerkt? ziet er zeer natuurlijk uit.

  2. tuuruyttenhove said

    huid wat verzacht en de ogen opgelicht.

    (oh ja, heb zelf nog een puist weggewerkt) 🙂

  3. Karim said

    mooi, thx

  4. sebauytt said

    aaaaaaaaaaaaaaaah (slaak van verluchting)
    eindelijk een treffelijke foto ;-), allez fotografisch dan e :-p
    groeten

  5. sarahbostoen said

    Dank je Seba, de eer komt me toe 😉

  6. tuuruyttenhove said

    zeg, gaat eens op cafe.
    seba, eerst naar jezelf kijken he

  7. Fré said

    Mooie ogen

  8. Henri said

    Haha ik dacht, nu komt er een uitleg, maar het was een foto die nog moest laden.

    Idd wel mooie foto, die andere ook trouwens!

Geef een reactie

 
