Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,014 ste bezoeker
  • archief

me+viral infection

Posted by tuuruyttenhove op maart 18, 2009

Zo zie ik er ziek uit.

Zeker als ik ziek ben met dit prachtige weer.

ziek-1

7 Reacties to “me+viral infection”

  1. Fré said

    Don’t be angry but you remind me of Woody Allen :s

  2. Stijn said

    Tiens, als ik zeg dat jij er nog goed uit ziet ondanks je ziekte, zegt dat dan meer over jou of over mij? 😛

  3. Karim said

    Dit is ziek zijn. Kon een reclame zijn voor antigriepale middelen…

  4. tuuruyttenhove said

    @fre: woody allen is een genie dus danku
    @stijn: het zegt iets over ons schatterd
    @Karim: ik voel me ook echt ziek.

  5. huguette said

    Sukkeltje. Waar is Sarah om je in de watten te leggen ? Genees maar snel. Liefs.

  6. Pieter said

    aiaiaiai..

    Tuurman,

    Gauw beterschap,

    Maar nu echt gauw..

  7. Sarah said

    mn duts…

Geef een reactie

 
