Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,014 ste bezoeker
  • archief

chicken first!

Posted by tuuruyttenhove op maart 22, 2009

Mijn moeder had voor in de klas (ze geeft les in het 1ste kleuter) kuikentjes gekocht. Maar voor die kleuters de ingewanden uit die piepertjes knuffelen heb ik nog de gelegenheid genomen om de beestjes te fotograferen.

Een flits links van het beestje en *flits*. Het beestje kon er echter niet mee lachen en het resultaat zie je dan ook achter haar pootjes.

Schijtluis!

kieken-1

3 Reacties to “chicken first!”

  1. Sarah said

    mooie foto Tuurtje!
    Levensecht en toch ook weer niet.
    (dat is dan mijn manier om foto’s te beoordelen. Geen technische commentaren zoals van de anderen nu wel zullen volgen…)

  2. sebauytt said

    Technisch, nu ja, ik zou alvast wat herkadreren. Het mag best zo’n vijf cm naar beneden, het lijkt trouwens dat je scherpstelpunt knal in het midden ligt.
    groets

  3. Sarah said

    Wel Seba, om nu toch op het technische in te gaan,
    het herkadreren zou ik zelf toch niet doen.
    Waarom alles goed centreren?
    Alhouwel het toch jammer is dat de schaduw van de pootjes er net niet er helemaal op staan.

Geef een reactie

 
