Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,004 ste bezoeker
  • archief

Antony and the johnsons

Posted by tuuruyttenhove op maart 24, 2009

Gisteren trad Antony op in de koningin Elisabethzaal.
Ik was 1 van de gelukkige met een ticketje.

Hoe mooi.

Het voorprogramma was een performance van danseres en Antony’s zielsvriendin Johanna Constantine.
Zeer artyfarty met een hoog wtf-gehalte (heel de zaal zat met grote ogen te kijken maar begreep er niets van) maar wel leuk. (heb een poster gekocht met haar beeltenis op)

Daarna begon het optreden van Antony met zijn vriendjes, the johnsons.

vraag me geen set list. Ik zou het niet weten. Ik wil het niet weten. Het was mooi.
Antony was zijn eigen verlegen, openhartige persoontje.

Op een bepaald moment kwam het geimproviseer gerepeteerd over. (oh, misschien kunnen we dat nummer spelen en al de tekst voor zijn neus liggen hebben (het was een cover van een Bob Dylansong)). Maar het stoorde niet. Dat moet je dan maar bij de hemelse muziek nemen.

ik heb genoten.

2 video’s

op de eerste zie je de danseres Johanna Constantine. (Epilepsy is dancing – Antony and the Johnsons)

en de tweede is een stukje live (Fistfull of love – Antony and the Johnsons)

Geef een reactie

 
