Tuur’s blog

  • u bent de

    • 17,992 ste bezoeker
  • archief

breekbaarheid

Posted by tuuruyttenhove op april 7, 2009

Voor een projectje. 3 close-ups van een lichaam. Klikken voor een groter beeld. Wat vinden jullie van de volgorde?

drieluik

3 Reacties to “breekbaarheid”

  1. ysabje said

    als je de volgorde vraagt ga ik daar plots over nadenken en dan denk ik dat je de laatste in het midden moet zetten. Die toont het minst, er is het minst op te zien en daarom is het een beetje een anticlimax als dat de laatste is… of raaskal ik nu heel erg?

  2. Ik zou beginnen met de rug. Dan de tepel, daarna de navel.
    Het is nu heel raar om die rug als laatste te zien. Wanneer je daarmee begint, lijkt het alsof je langzaam naar beneden zakt met je ogen op iemands lichaam. Wat een beter effect geeft denk ik.

    Over wat gaat het project?
    (o, en dank je wel voor de lovende commentaar op mijn blog)
    Liefs,

  3. tuuruyttenhove said

    Het was eigenlijk een wedstrijd rond het thema spreken met het lichaam. Heb dan uiteindelijk niet meegedaan.
    maar danku voor de commentaren

Geef een reactie

 
