Tuur’s blog

  • u bent de

    • 17,992 ste bezoeker
  • archief

brugge (met Sarah) + een poll

Posted by tuuruyttenhove op april 12, 2009

Dit weekend ging ik met Sarah naar Brugge (met de fiets notabene)

Hier zijn al drie foto’s (de vierde (en vijfde) is een strijd)

brugge-4

brugge-3

brugge-5

En dan het “probleem”. Sarah als danseres is fan van nummer 1, ik als fotograaf ben fan van nummer 2.

1.

brugge-2

2.

brugge-1

Laat ons hieronder weten wat jij/u denkt.

5 Reacties to “brugge (met Sarah) + een poll”

  1. Lore said

    Hallo,
    Tuut .. Ik zal toch Sarah gelijk geven. Ik vind foto 1 toffer omdat er meer beweging is en het heeft een meerwaarde met dat ietsje ‘meer!’ … Het is moeilijk om het uit te leggen maar bij foto 1 had ik meer het Waw-effect!
    Hoe dan ook … Het is het model die het hem doet hé!

  2. Artur said

    Nee, nee! Foto 2 is mooier. Ze had wel ietsje meer naar rechts mogen staan.

  3. tuuruyttenhove said

    het is niet alleen het model die het hem doet hoor lore.

    danku voor de reacties

  4. Stijn said

    Die kleurenfoto is waanzinnig! Pas na drie keer kijken had ik door dat ze niet in de lucht sprong 😀

  5. Karim said

    de compositie in de eerste kleurenfoto vind ik net zo leuk

Geef een reactie

 
