Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,005 ste bezoeker
  • archief

happy happy happy

Posted by tuuruyttenhove op april 27, 2009

Ik ben een weekje weg. Ik heb reeds werk gevonden dus ben ik weg. Dit is mijn eerste reis in 4jaar. We gaan naar noord-Frankrijk. Niet ver maar het is een reis. Michiel Hendryckx zegt dat zelf een dagje Brussel een reisje kan zijn als je maar denkt dat het er een is. Dus daar zitten we al goed.

Wel houdoe en tot binnen een weekje

ps. hoe ik me voel zie je op de foto hier beneden

happy-1

Eén reactie to “happy happy happy”

  1. ysabje said

    om vrolijk van te worden inderdaad…

Geef een reactie

 
