Tuur’s blog

  • u bent de

    • 17,992 ste bezoeker
  • archief

Kamagurka en ik ga het geen twee keer zeggen

Posted by tuuruyttenhove op mei 20, 2009

Ik ben een beschaamde schavuit. Toen ik gisteren Kamagurka tegenkwam op straat durfde ik dan ook niet te vragen of ik een portretje mocht maken. Op afstand dus maar. Op zich geen probleem want volgens mij toch een leuke foto. Maar de half gegiechelde zin “het meest onherkenbaar portret dat iemand van u al heeft gemaakt” was er toch echt wel over en ik wandelde dan ook met schaamrood op mijn wangen de nacht in.

kama-2

2 Reacties to “Kamagurka en ik ga het geen twee keer zeggen”

  1. ysabje said

    soms doe je van die dingen waarbij je bloost. Leuk dat je het ons vertelt. Het is een leuk verhaaltje achter een leuke foto.

  2. Indijan said

    de stiekeme stalker!

Geef een reactie

 
