Tuur’s blog

  • u bent de

    • 17,992 ste bezoeker
  • archief

zelfportret onder de douche

Posted by tuuruyttenhove op september 1, 2009

Ik verveelde me dus zette ik mijn camera op een statief en kroop zelf onder de douche samen met mijn flits en een reflectiescherm om de harde schaduwen wat weg te werken.

Een twintigtal foto’s later heb ik twee foto’s die ik niet erbarmelijk vind. Het is blijkbaar niet gemakkelijk om zelfportretten te maken onder de douche.

© Tuur Uyttenhove

© Tuur Uyttenhove

© Tuur Uyttenhove

© Tuur Uyttenhove

Blijkbaar heb ik grote voortanden en kijk ik nogal raar in de douche.

9 Reacties to “zelfportret onder de douche”

  1. Stephanie said

    neig experimentje. alleen vééél te krap uitgesneden, vind ik zelf! (evil lachje) 🙂

  2. Karina said

    Met zo’n veel belovende titel, moet je toch met straffer materiaal afkomen hé Tuurke 😉

  3. tuuruyttenhove said

    heb ik het nu verkeerd of zijn jullie nu twee vettige (niet onder de noemer dik maar onder de noemer geen propere manieren) damekes?

    • Stephanie said

      ik kan niet over Karina spreken, enkel over mezelve: Ja. Je hebt gelijk. Ik heb geen propere manieren.
      Al is het niet heel erg intelligent van mezelf om dat in tijden van sollicitaties rond te bazuinen op het wereldwijze web. Maar kom. 😉

  4. Dit keer zijn de reacties leuker dan de foto 😉
    Waarmee ik de foto’s niet afkeur, eh!

  5. ysabje said

    ge kijkt inderdaad een beetje raar. maar uw lipkes staan wel erotisch 😉
    toch een namiddagje leuk met water gespeeld he…

  6. tuuruyttenhove said

    het was best prettig met water spelen deze middag

  7. Henri said

    Het heeft toch wel iets hoor!

  8. dieter said

    ik vind die eerste heel intrigerend. misschien omdat ie net onscherp is en daardoor dromiger, ontastbaarder wordt. PS. Laat die titel “zelfportret douche” maar weg – prikkelt meer de fantasie.

Geef een reactie

 
