Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,014 ste bezoeker
  • archief

circus mahy

Posted by tuuruyttenhove op oktober 17, 2009

De laatste tijd zit ik wat met een fotoblock. Ik kijk naar veel. Zie veel fotos. Maar zelf maken, ho maar.

Voor wie doe ik het? Doe ik het goed? Zou ik dat grote zwarte monster niet beter aan de wilgen hangen? Ben ik nu keihard aan het neuten? Waarschijnlijk wel.
De fotos die ik wel maak lijken me niet bepaalt wereldnieuws en straatbeelden lukken me echt niet.
Ik ben best tevreden over mijn theaterfoto’s maar daar houd het de laatste tijd ook mee op.

bv deze, is dit nu wat? ik weet het niet.

plasmahy

2 Reacties to “circus mahy”

  1. Stijn said

    Met een doel voor ogen zou je de passie terug kunnen laten opflakkeren. Een ‘reportage’ maken of een event gaan schieten?

  2. Ocharme die mens, er hing deze week al vogelstront aan zijn foto’s. Maar ja, hoe maak je die beesten wijs dat er op een Vanfleteren niet gescheten wordt he…

Geef een reactie

 
