Tuur’s blog

  • u bent de

    • 18,005 ste bezoeker
  • archief

Stijn uit de oude doos

Posted by tuuruyttenhove op februari 11, 2010

Hier een fotootje uit 2008. Ik ben wat aan het experimenteren met splittoning. Dit vind ik wel een geslaagde poging. Ik heb hier gewerkt met geel op de hoge lichten en blauw op de donkere delen.

10 Reacties to “Stijn uit de oude doos”

  1. Outro said

    Is inderdaad mooi! Wel klein beetjhe spijtig dat ge niet iets meer naar rechts stond e 🙂 Stijn krijgt bijna de sfeer van een fotomodel 🙂

  2. Karim said

    Mooi, geel en blauw doet het altijd goed. Subtiel gedaan. Fotogeniek model.

  3. Stijn said

    Ow! Dáárvan zou ik wel graag eens de “voor” en “na” naast mekaar willen houden… leuk effectje!

  4. Kleine said

    Ja, voor en na! Het kan aan mijn scherm liggen, maar het gezicht (rechterkant op foto) vind ik toch net iets te geel.

  5. tuuruyttenhove said

    de voor en na komt er aan na de reis. waar die ook mag eindigen. waar kapotte auto’s ons ook mogen brengen

  6. ysabje said

    voor mij niks te geel hoor. ik vind het sjiek.

  7. tuuruyttenhove said

    dit is de voor.

  8. Karim said

    na is inderdaad beter vind ik

  9. Stijn said

    met beide naast elkaar is de “na” nogal groenig, maar zonder de “voor” gezien te hebben stoort het niet…

  10. Xray said

    Heel leuk portretje.

Geef een reactie

 
